Campania Digital Zoo castigatoare la European Excellence Awards

Bucuresti, decembrie 2010 – Campania Digital Zoo, realizata de Primaria Municipiului Bucuresti, in colaborare cu UPC Romania ,Animal Planet si Grafitti PR,  pentru Gradina Zoologica Bucuresti, este castigatoarea categoriei Entertainment & Culture la European Excellence Awards.

          Campania Digital Zoo si-a propus sa aduca si mai mult in atentia publicului imaginea Gradinii Zoologice din Bucuresti.

          Cu suportul UPC Romania si Animal Planet, la Gradina Zoologica au fost amplasate camere de luat vederi cu transmisie live 24/7 pe website-ul dedicat proiectului, animalele de la zoo devenind in scurt timp adevarate staruri de reality show, intens mediatizate pe toate canalele media. Totodata, a fost creata o importanta resursa online cu un bogat continut informativ, foto si video avand in centru animalele de la Grdina Zoologic. Raspunzand celor mai moderne cerinte ale mediului digital, Gradina Zoologica Bucuresti a atras noi fani, atat in mediul online, cat si offline.

           Desi planuita initial ca un proiect pilot de 3 luni, campania a inregistrat un asemenea succes incat a devenit versiunea online permanenta a Gradinii Zoologice din Bucuresti.

           „Prezentarea Gradini Zoologice din Bucuresti  sub aceasta forma si recunoasterea sa prin acordarea acestui premiu ,ne face sa credem ca oamenii vor fi intotdeauna alaturi de viata, natura si frumos”, spune Vicor Iovici, viceprimarul Capitalei.

          „Ne bucuram foarte mult ca am reusit sa ajungem la o asemenea performanta. Pasiunea celor care au realizat proiectul, curiozitatea si interesul iubitorilor de internet au ajutat ca proiectul sa obtina recunoastere internationala. Nu in ultimul rand, realizarea cea mai mare apartine vedetelor Gradinii Zoologice – Mark si Ella, Gina si Vasilica, Julio si Isabela, pelicanul Gogu si cel mai alintat tigru, Luna, care au facut  posibila aceasta idee virtuala.”, a declarat Anca Oprea, Director General Gradina Zoologica Bucuresti.

          Principalul partener din proiect, UPC Romania, a incorporat campania in platforma de CSR a companiei. „Distinctia primita este foarte valoroasa pentru noi. Recunoastem, insa, ca ne asteptam ca acest proiect sa primeasca aprecierea pe care o merita. Am sustinut de la bun inceput ideea inovatoare a campaniei, care corespunde perfect viziunii de incluziune digitala a companiei noastre”, spune Ariana Badin, Director de Comunicare UPC Romania.

        Ada Roseti, Channel Director al Retelei Discovery pentru Europa Centrala, din care face parte canalul Animal Planet, se declara, la randul sau, incantata de implicarea in proiect: „Digital Zoo este unul dintre cele mai dragi proiecte ale noastre, iar faptul ca acum este recunoscut si la nivel international ne bucura cu atat mai mult. Actiunile realizate in cadrul proiectului au fost o premiera in Romania, incepand cu „digitalizarea” Gradinii Zoologice si pana la organizarea concursului de scenarii pentru copii – prin urmare suntem foarte mandri ca am contribuit, alaturi de UPC Romania, la indeplinirea lor.”

      „Transpunerea in mediul virtual a gradinii zoologice a parut, initial, o idee aproape nebuneasca si imposibila, pe care am reusit, iata, sa o dezvoltam si implementam cu succes. Faptul ca am primit si recunoastere internationala ne da curaj si pentru alte proiecte la fel – sau poate si mai  inovatoare si pe viitor.”, conchide Mircea Tomescu, Managing Director Graffiti PR.

Anunțuri

, , , , , ,

  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: