TRAIAN BASESCU ESTE IN CAMPANIE ELECTORALA

Traian Basescu a intrat in propria campanie electorala. Declaratia de ieri a ,,presedintelui’’ partidului prezidential, PLD, este corecta. Campania electorala se desfasoara sub amenintarea „blatului”. Ar fi fost chiar culmea ca Traian Basescu, el insusi benefeciarul unui astfel de ,,blat’’ electoral, sa nu cunoasca underground-ul clasei politice. El este ,,stapanul butoanelor’’, ca tot vorbea de Mitica Dragomir.

Totusi, ce se ascunde in spatele declaratiei presedintelui?

1. Traian Basescu a acuzat intreaga clasa politica de „blat”. Lasand sa se inteleaga ca si PDL-ul care il susutine pe ,,buldogul de plus’’, Blaga, este implicat in astfel de jocuri necurate, Traian Basescu da impresia de impartialitate. El este ,,justitiarul’’, el detine adevarul absolut.
„Piratul flotei” face, insa, o dubla miscare interesanta. Pe de-o parte, isi sporeste capitalul de incredere a populatie fiind atat de „transant de sincer”, pe de alta parte, prin aceasta declaratie, Traian Basescu doreste sa induca un sentiment de sila si sictir fata de exercitarea dreptului de vot.

La ce bun sa mai iasa la vot bucurestenii daca tot e „blat”. E ca si cum la un meci de fotbal suspectat de aranjament suporterii nu ar mai avea rost sa mearga pe stadioane. De ce sa mai urmarim dezbaterile televizate, sa luam cunostiinta de programe si proiecte, la ce bun daca jocurile sunt facute?!

Traian Basescu incearca o manipulare marsava. Daca bucurestenii nu ies la vot cel mai avantajat este Vasile Blaga, „buldogul de plus’”. Mecanismul infernal de campanie va scoate la vot pe simpatizantii PLD. Este stiut ca nu este necesara o prezenta majoritara la vot, primaria unei capitale de stat european, poate fi castigata cu 50% plus 1 din 10% prezenta la vot!! Precis, la un moment dat, Vasile Blaga va deveni in opinia presedintelui si un candidat „tanar” si ne-manjit de „blaturile” clasei politice.

Traian Basescu va avea o surpriza. Bucurestenii cunosc „realizarile’’ lui Videanu, protejatul sau din PLD. Vor iesi la vot si vor vota un independent. Un om care a renuntat la avantajele de a fi inregimentat politic. Il vor vota pe Sorin Oprescu. Singurul candidat capabil sa „opereze tumora ‘’ capitalei, cu mainile curate.

2. Traian Basescu l-a atacat dur pe Ion Iliescu. O face obsesiv de ceva vreme. Initiatorul mineriadelor, facatorul de lovituri de stat, manipulatorul clasei politice, Ion Iliescu este ,,raul’’ clasei politice.

Traian Basescu face iarasi o miscare electorala. Lovind in Ion Iliescu, el da o lovitura PSD-ului. Chiar daca Mircea Geoana s-a intalnit cu Traian Basescu si au pus-o de un ,,blat’’, candidatul PSD fiind constanteanul Cristian Diaconescu, agentul electoral al lui Blaga ataca pe toate fronturile.
Atacul la Ion Iliescu pregateste un alt iminent atac la favoritul bucurestenilor, Sorin Oprescu. El va veni in cateva zile. Se va miza pe „prietenia’’ dintre Ion Iliescu si Sorin Oprescu si pe – vezi Doamne! – ,,scenariul pus la cale de Ion Iliescu si Sorin Oprescu. Ar suna ca o ,,noua lovitura’’ de stat, nu-i asa?

Ii amintim presedintelui Romaniei ca Sorin Oprescu a demisionat din toate functiile din PSD, alegand sa candideze independent. Tocmai pentru ca s-a saturat de blaturile clasei politice. S-a saturat de blaturile presedintelui.

Sa nu uitam ca Ion Iliescu l-a impus pe Adrian Nastase in structurile de conducere ale PSD. Credeti ca daca exista o relatie de prietenie intre Ion Iliescu si Oprescu, acesta nu ar fi fost candidatul PSD-ului?! Sorin Oprescu a candidat impotriva lui Geoana. Nici atunci nu a fost sustinut de Ion Iliescu. De ce Ion Iliescu l-ar sustine acum?

Sorin Oprescu a fost parasit de toata conducerea PSD-ului, inclusiv de Ion Iliescu. Chiar daca Sorin Oprescu era favorit in sondajele comandate de PSD. Asta inseamna ca Sorin Oprescu este un ,,independent nascut, nu facut’’ parafrazand crezul lui Stolojan fata de Ion Iliescu. Va amintiti cand Theodor Stolojan spunea despre Ion Iliescu ca este ,,un politician nascut, nu facut’’ Apropos de Stolo, cel mai mare blat din istoria electorala a Romaniei a inceput cu expresia familiala ,, Draga Stolo’’. Va mai amintiti…?!

Este clar ca adevarata tinta a lui Traian Basescu este Sorin Oprescu. Candidat independent, dependent de voturile bucurestenilor. Sorin Oprescu, singurul care nu face ,,blat’’.

*

INTRATI PE BLOG, AZI, PE LA PRANZ !

INTERVIU, IN EXCLUSIVITATE, CU SORIN-MIRCEA OPRESCU, CANDIDATUL INDEPENDENT LA PRIMARIA CAPITALEI.

TOT DE AZI VA VA RASPUNDE COMENTARIILOR, IN MASURA TIMPULUI LIBER. SA SPERAM CA VA PUTEA SA DISCUTE SI PE MESSENGER CU BUCURESTENII…

*

, , ,

  1. #1 by ionescu on mai 7, 2008 - 4:17 am

    doctore, esti independent cum sunt eu presedintele vaticanului.

  2. #2 by Darius on mai 7, 2008 - 4:55 am

    Dragilor, da de ce pe site, pagina „Ce voi face este goala”? Sincer nu da prea bine.

  3. #3 by valentin vasilescu on mai 7, 2008 - 5:12 am

    Prezentarea de catre media a peripetiilor lui Sorin Oprescu in faza validarii candidaturii i-au atras prin contagiune o cota de simpatie mare ( am vazut pe un blog cifra de 31 % ). Asta pentru ca cei desemnati de partide sa candideze s-au calificat direct si nu jucau nici un rol in acel act. Numai ca simpatia nu se transforma de la sine si in intentie de vot, iar entuziasmul maselor se stinge de la sine dupa citeva saptamini. Ca sa intreti efectul initial este nevoie sa accesezi regulat fisierul Oprescu introdus deja la capitolul „simpatic” in memoria colectiva a bucurestenilor, printr-o prezenta audio sau video incadrata perfect in cliseul de luptator cu sistemul ticalosit. De altfel, T.Basescu a transmis deja conditia pe care electoratul si-a formulat-o mental cu privire la cel care doreste sa cistige in aceasta campanie. Nu sparg avioane cei care descopera apa calda, adica solutiile ( care oricum in linii mari sunt legiferate si cuprinse intr-un program pe 10 ani ) ci cei care se dovedesc fermi si capabili sa le aplice. Care ar fi procedeul ? Adevarul spus pe sleau prin cit mai multe dezvaluiri socante sustinute de probe. Cine reuseste asta va fi nu numai primar al Capitalei ci mai mult decit atit… Intrebarea e cine arunca piatra ?

  4. #4 by crocodilu on mai 7, 2008 - 6:00 am

    mai sorinele… da tu n-ai inceput campania electorala? sau tu mai astepti sa treaca vreo 3 zile?

  5. #5 by mirelateodorescu on mai 7, 2008 - 6:55 am

    Daca am face o analiza SWOT in cazul Sorin Oprescu sub PSD si Sorin Oprescu independent cred ca n-am fi foarte surprinsi de rezultate, adica sunt cam la fel. VIP-urile raman VIP-uri!
    Mie imi pare rau ca ca a plecat din PSD sper ca timpul va rezolva si aceasta chestiune, oricum Sorin Oprescu nu va fi om de dreapta niciodata pentru ca nu gandeste pe doctrina dreptei, el este un om pentru toti oamenii.
    Sper sa ia voturile PDL.

  6. #6 by mirelateodorescu on mai 7, 2008 - 7:05 am

    So, What’s up Doc?

  7. #7 by Galan Maria on mai 7, 2008 - 7:25 am

    esti foarte tare si sper ca toata lumea sa isi dea seama de asta! fratilor, merita sansa asta si a luptat mai mult decat oricare dintre ceilalti candidati sa ajunga pana aici. plus ca este cel mai in masura sa ne reprezinte capitale, asta este un lucru cert. mult noroc!

  8. #8 by Crash on mai 7, 2008 - 7:34 am

    D-le doctor, chair ma gandeam sa va votez. Dar scadeti in ochii mei (neimportant de altfel) ca si in ochii altora daca va ocupati de Basescu in loc sa va ocupati de Bucuresti. Sfatul meu: lasati pe altii sa faca jocuri politice murdare si pune-ti mana sa faceti ceva planuri pentru noi, cetatenii prafuiti si inghesuiti ai capitalei!

  9. #9 by Georgiana on mai 7, 2008 - 8:05 am

    Sunteti de departe cel mai capabil sa conduceti Bucurestiul. Basescu si ai lui sa-si vada de jocurile lor.Nu avem nevoie de oamnei ca ei.

  10. #10 by Maria Barbu on mai 7, 2008 - 9:10 am

    Wow! Si aici continua atacul „filatelistilor”, adica a fanilor portocalii! ce liposa de imaginatie au oamenii astia, care si-au pus acelasi tip de avatar; sau o f i doar unul care se multiplica la nesfarsit, precum sinistrul agent Smith din Matrix?
    Oricum nu va reusi nimeni sa il opreasca de aceasta data pe Sorin Oprescu sa castige primaria Bucurestiului. Epoca fraudelor basesciene a trecut, e cazul sa revenim la adevar si la corectitudine, la demnitate si la morala. E cazul ca Bucurestiul sa aiba un primar adevarat, nu un simulacru care nu a urmarit decat afaceri personale si de gashca!
    OPRESCU VA OPRI DEGRADAREA CAPITALEI!

  11. #11 by Last Name on mai 7, 2008 - 10:46 am

    In Romania, structura electoratului nu permite formarea unei clase politice. Regimul Basescu este aproape identic, cu al lui Ceausescu. Spun identic, deoarece au in comun cel putin trei elemente definitorii: demagogia, autoritarismul si colectivismul administrativ de stat. Demagogiei ii corespunde partea de electorat inselata. Autoritarismului, ii revine partea societatii care are interese legate de aparatul represiv (armata si securitatea, in prezent, oligarhia proaspetilor imbogatiti ilicit). In sfarsit, colectivismului administrativ de stat ii corespund profitorii low class (cei saraci dar lipsiti de responsabilitati civice) si profitorii high class, adica, tocmai administratorii colectivismului.

    Cine ar putea spune NU in Romania? Manipulatii orbiti, au devenit iresponsabili si fara spirit civic. Armata si securitatea, tocmai datorita colectivismului de stat si a principiului ‘o mana spala pe alta’ nu au sentimentul onoarei, sau demnitatii personale, astfel incat sa furnizeze elite libere. Iar profitorii colectivismului sunt clientii conditionati pana la anularea identitatii. Astfel, formarea oamenilor de stat nu este posibila, ci se intretine proliferarea maligna a unei pletore politice clientelare, supuse, servile si iresponsabile. Acestia reprezinta o excelenta masa de manevra pentru oricare exercitiu international, venit din Rasarit sau din Apus, dupa cum bate vantul intereselor pentru Europa de Est. In acest context, Romania poate sa devina asa cum s-a spus (DT) : ‘o tragedie cu iesire la mare’. L

    Venind vorba de libertate, stii ce cred eu: in tarile dezvoltate, libertatea a trecut din zona reflectiilor in zona reflexelor pe cand acasa in Romania, oamenii se afla inca in starea de filozofie a maruntului. Ori tocmai in acest context, prezenta unuia ca tine in politica romanesca este importanta. So, welcome back!; as zice ca omul sfinteste locul, adica tu vei sfinti Bucurestiul. Dar stiii, bucurestenii s-ar putea sa-ti aminteasca deviza Casei de Austria: locul sfinteste omul.

    C

  12. #12 by heinrich on mai 7, 2008 - 11:21 am

    Deocamdata cred ca vrei sa candidezi la primaria Bucurestiului si nu la presedentie! Daca te f…. grija de Basescu iar despre proiecte ioc, s-ar putea sa o iei in mana inca din primul tur!

  13. #13 by Marius Mina on mai 13, 2008 - 10:42 am

    De cand am inceput sa merg in picioare mi-a fost drag de drumurile lungi si oamenii mai putin sofisticati .Basescu este tipul omului nou, mai putin sofisticat care vrea sa imprastie din helicopter senzatia ca poate mai mult decat il duce instalatia.Asemenea lui exista inca destui care-i impartasesc opiniile si forteaza adaptarea la acelasi standard de croaziera.Mi se pare normal pentru Romania , o tara care tranziteaza etape inerente.Epoca manelelor e pe sfarsite, Becali se topeste in sondaje, Basescu nu se lasa mai prejos.E si el o etapa nefericita prin care romanii au fost blestemati de propriul IQ , sa treaca.Lucruri ciudate se intampla si se vor intampla dealungul istoriei.Daca plimbandu-te pe aleile Cismigiului ai nesansa sa calci fara sa-ti dai seama in ceea ce nu iti doresti neaparat , iti continui drumul tarsaindu-ti piciorul afectat prin iarba proaspata de primavara.In speranta ca vei scapa de povara insuportabila.Le recomand celor care au pasit cu stangul in povara lui Basescu sa-si arunce incaltarile la primul cos de gunoi si sa-si continue drumul prin iarba curata.Senzatia este superba !

  14. #14 by SorinPLATON on mai 14, 2008 - 8:47 pm

    Succes d-le Oprescu!

    Un prieten!

  15. #15 by Krista on mai 15, 2008 - 10:31 am

    Un om ca dumneavoastra nu va putea niciodata sa se coboare la nivelul lui Traian Basescu. Nici nu are vreun rost. Bucurestenii va sustin, indiferent de ce spun oamenii politici. Avem nevoie de un om hotarat si capabil sa transforme orasul asta intr-un oras modern, un oras european. Avem incredere in dumneavoastra

  16. #16 by gheorghe on mai 18, 2008 - 11:47 am

    Multi oameni nu mai au incredere in sistem si de aceea nu vor sa mai vina la vot, spunand ca deja se stie cine va iesi sau oricum ar vota tot cine vor anumiti oameni va iesi…dar aceasta gandire nu este buna pentru ca daca stam acasa si nu ne spunem parerea nu vom schimba nimic si vom trai in aceeasi mizerie de pana acum.
    Mergeti la vot si schimbati capitala, acordati votul pentru un om caruia ii pasa si vrea sa triasca intr-un oras sanatos…acest om este Sorin Oprescu.

  17. #17 by luana on mai 19, 2008 - 9:59 am

    oprescu pierde timpul aiurea…nu are niciun proiect concret pentru primaria bucuresti in afara de acela cu autostrada suspendanta peste bucuresti…dar sincer..mai bine s-ar gandi sa repare mai intai strazile din capitala unde ne rupem masinile si apoi sa faca o autostrada…vrea sa faca ceva „bun” peste ceva prost…

  18. #18 by adina on mai 21, 2008 - 8:58 pm

    Domnule oprescu de ce va intereseaza atat de mult fotoliul de primar..?DE CE nu ati acceptat faptul ca in psd e un candidat mai bine pregatit ca dumneavoastra (domnul diaconescu) si ati vrut cu orice pret sa candidati

  19. #19 by gutu ion on mai 21, 2008 - 9:10 pm

    domnule sa zic indeendent oprescu pe mine nu ma convingeti nu mi inspirati incredere si nu mi transmiteti absolut nimic ne am saturat de promisiuni desarte iar faptul ca vb asa de basescu si ca va bateti in delaratii cu contracandidatii dumneavoastra scadeti si mai mult in ochii mei e frustrant sa vedem sa citim sau sa asistam la razboaiele acestea de ce simtiti nevoia sa va luati de cate cineva?aveti pretentia ca informatii cetatenii bucurestiului sau ce?in ceea ce priveste proiectele pe care le aveti ma indoiesc sincer ca macar dumneavoastra sa credeti cu adevarat in ele oricum sunt de domeniul fantasticului !!ce cred eu?sunteti un bun manipulator insa am speranta ca romania a inceput sa se trezeasca !!

  20. #20 by Marius on mai 26, 2008 - 11:43 am

    Se pare ca doctorasul a aflat si el ceea ce noi stiam de mult. Spirtarul a ajuns la ananghie, hai ca deacuma devenim rautaciosi ce daca incalca si el umpic, putin asa constitutia. Nenea marinaru vezi sa nu vina Doctotrasul ca iti sterilizeaza catelusul si dupa numai latra si miaona. Bine pe mine ma distreaza subiectele acestea de discutie. Ce ne mai trebuie emisiuni cu tente comice in ziua de azi. Nu e mai simplu sa te uiti la o lupata politica cum isi bat joc unii de altii. Stiti cum e vorba aceea prostul nu e prost destul daca nu e si fudul. Fudulia este unul dintre caracterele principale la unii dintre acestia. Ce doctor e sa nu fie fudul?? Am vazut clipul pe care il are Oprescu cu catelul si cu cravata lui acuma sunt curios cum ii sta lu Blaga in halat si sa crie ginecolog? Ca acum trebuie sa vina contraatacul……. Oameni buni cumva ati auzit de Bucuresti…….. Stiti pentru ce va lupati?? Eu zic ca nu pentru ca Bucuretiul sa fie un loc mai bun asta e cam sigur zic eu. Sper doar sa nu incepeti iar cu povestea cu visurile…. ca nu puteti dormi noapte cand va gandi ca atatia bla bla bla…..

  21. #21 by ioana beatris on mai 26, 2008 - 6:29 pm

    Campanie, campanie, ma numesc Stancoi Ioana Beatris, sunt NEVAZATOARE si aruncata in strada din locuinta retrocedata din luna mai 2007 impreuna cu familia si doresc sa-mi dati un motiv ca sa va acordam votul nostru domnule Oprescu….cum ve-ti rezolva situatia mea si acelor care sunt in situatia mea…….

  22. #22 by Duda on mai 29, 2008 - 10:39 am

    Un filmulet interesant despre Sorin Oprescu pe : http://www.youtube.com/watch?v=b1ZRuvWcX8E

  23. #23 by mihai on mai 30, 2008 - 10:49 am

    penibilul campaniei electorale atinge uneori cote alarmante.
    daca tot a venit vorba, veti observa ca acest “penibil” capata forme dintre cele mai variate, nelimitandu-se doar la afise. cred ca este interesant sa mentionez un alt blog pe care l-am citit recent si care mi-a placut. este vorba de o colectie intitulata “literatura electorala”in care sunt prezentate unele creatii …aproape literare (unele dintre cele mai penibile) compuse de candidati la administratia publica locala(sau de stafful lor), care sunt comentate de catre autorul blogului intr-adevar literar, as putea spune ca la liceu. eu cel putin m-am amuzat copios.
    pentru cei interesati adresa este http://electionsromania.blogspot.com

  24. #24 by alexandra on iunie 1, 2008 - 8:20 am

    doctore, mi-e drag de tine, te bucuri de toata simpatia mea, dar cum naiba , un om deosebit ca tine, o lasa pe marie jeanne ion sa se implice in campania ta. Habar nu are meserie, nimeni nu vrea sa lucreze cu ea si isi face reclama prin tine firmei ei fara portofoliu.

  25. #25 by thestick on iunie 5, 2008 - 5:55 pm

    Un om care a renuntat la avantajele de a fi inregimentat politic.
    Ati renuntat alaltaieri.
    Ma scuzati, acum o saptamana.

  26. #26 by oros on iunie 8, 2008 - 9:55 am

    V-am admirat intotdeauna felul in care facetzi politica. Castigarea alegerilor locale din Bucuresti poate fi pentru dumneavoastra primul pas in obtinerea functiei de presedinte al Romaniei. Neam saturat de Ba-sexu si de Trait bine!!!
    Vrem un om capabil sa ne reprezinte tara, si cred ca sunteti persoana potrivita;

    Va urez multa bafta in campania electorala, si regret ca nu va pot vota…..dar o sa va descurcati si fara ajutorul meu. Sunt convins ca ve-ti castiga!!!

  27. #27 by Jo on iunie 11, 2008 - 8:35 am

    Felicitari omului de comunicare angajat de Oprescu. Retorica discursului e impecabil.. Si iata cati oameni il cred. Atunci cand votati votati pe cineva care o sa faca ceva pentru Bucuresti, ca de furat toti fura, da macar unul sa si faca ceva. Oprescu din pacate e incapabil sa gandeasca pe plan lung, iar daca aveti vreun plan facut de el va rog sa mi-l aratati… Nu retorici… De ele sunt satula…
    Oprescu e omul lui Iliescu… Sau daca nu, chiar nu conteaza. Nu are experienta, nu are expertiza… Nu are sustinere… Si atunci, ce sa faca? Nici un candidat nu e in stare sa faca ceva… Nici cei care au iesit nu erau in stare. Sa dea domnu’ sa nu murim intoxicati de dioxidul de carbon si praful de beton pana la urmatoarele alegeri. Voie buna…

  28. #28 by Piedone on iunie 20, 2008 - 3:46 pm

    SONDAJ:

    Este Sorin Oprescu omul lui Ion Iliescu?

    http://www.sondaje.php0h.com/oprescuiliescu.php

  29. #29 by Alina on mai 8, 2009 - 10:16 am

    De obicei nu las comentarii pe blog-uri, dar dupa ce am citit aceste blog: http://www.cabral.ro/din-viata/3270/tara-arde-si-noi-construim-monumente#comments , m-am gandit ca trebuie. Chiar dca nu va fi citit, macar sa imi var oful. Esti un prima de cacat, ca toti ceilalti de altfel. Independent politic nu ai fost si nici nu vei fi vreodata. Spune-mi si mie: cat poate fura un om? cata nesimtire poate exista intr-un om, nu intr-un primar (ca ei nu au limite)?Chiar esti atat de dobitoc incat s anu vezi ca acest oras de cacat se prabuseste pe zi ce trece? Ca nu mai putem circula pe trotuar, pe sosea, pe nicaieri? Ca pui niste pomi total aiurea, intre firele de curent?Ma bucur ca nu te-am votat, nici pe tine nici pe altul dar imi pare rau pe cele care au luptat ca femeile sa voteze. Imi pare rau ca nu exista niciun politician care sa merite votul meu. Da este votul meu si este important si tu esti un primar de cacat.

  30. #30 by Român amărât on august 10, 2009 - 3:52 pm

    Să trăiţi bine…muribunzilor !

    Este sloganul d-lui preş., adaptat la legile “ECONOMIEI DE VIAŢĂ”, spre sfârşitul mandatului întâi şi ultimul, când s-a mai trezit niţel din beţia… succesului electoral manipulat. Legea economiei de …viaţă, în concepţia lui, fusese bişniţa, într-un sistem social care teoretic nu o accepta dar o practica generalizat, făcâdu-şi şi o supapă de prea plin – Legea 18 – actualizată şi..după. Dar şi în bişnăţă nu era vioara, acest rol revenind apropiaţilor sangvini care încheiau ciclul bani – marfă – bani, adică materializau plus-valoarea, de departe cel mai important, şi cu risc mare. D-l preş. dacă ar fi adoptat – ştiinţific- “bişniţa la nivel de Stat” (sau a adoptat-o, elementar ?) nu mai erau necesare tânguielile privind proasta utilizare a banilor de către precedenţii. Comportamentul giruietic pe care l-a manifestat consatant, este specific celor ce nu ştiu mai nimic spre a îndeplinii obligaţiile din fişa de atribuţiuni, pentru care nu au pregătire, experienţă şi vocaţie (conducător de glie ).
    Fi bărbat d-le preş.! recunoaşte că n-ai vână de mare şef, şi retrage-te – acuşi – cu câtă demnitate ţi-a mai rămas, spre binele tău şi al celor care ţin morţiş să nu fie… muribunzi.

  31. #31 by Revizorul on septembrie 16, 2009 - 9:10 am

    Micuţul trage docarul lui dârdală

    Dârdală, cu un plasament aproximativ ieri între 19-21 , a (ră)suflat praful de pe inscripţiile votive ale pisaniei primului mandat, puzderia de sincope fiind semne „încurajatoare”
    pentru doctorul Oprescu care, odată cu diagnosticul, şi-a priponit hotărârea de scaunul prezidenţial deschiolat.
    Cei cinci milioane de pensionari care fac jocurile electorale în ultimii 20 de ani – predominant utecişti – au reascultat sentinţa de condamnare, reglându-şi, printre gingii, duzele scuipătoarelor de parbriz, hotărâţi să-şi aleagă un altul ce va fi “scornicit” de cavalerii tenebrelor.
    Emil Boc, înhămat la docarul lui dârdală, s-a străduit, cu încăpăţânare măgărescă, să încarce cei trei samari – fondul problemei impusă de Fond, care va asigura încă vreo… trei pensii, după care, în masă, vor proceda la decalotarea impusă de igiena economiei naţionale.
    NU UITAŢI ! ştampilarea şi/sau decalotarea se fac cu aceiaşi mână; voi alegeţi în ce ordine…

  32. #32 by S on octombrie 12, 2009 - 1:41 pm

    Pentru prim ministru l-as propune pe Mihai Tanasescu

  33. #33 by liviu1981bv on octombrie 28, 2009 - 6:15 am

    La un an de la castigarea Primariei Bucuresti, Sorin Oprescu nu a facut remarcabil pentru bucuresteni. Rusine ! Nu te voi vota !

  34. #34 by mariabrasov on noiembrie 2, 2009 - 2:42 pm

    Pentru ca m-am saturat de atatea minciuni si de atatea promisiuni fara nicio finalizare,nu m-ai votez Basescu,La Brasov votam MIRCEA GEOANA

  35. #35 by silviu_bv on noiembrie 2, 2009 - 4:22 pm

    BAI MARINARULE, IN RARELE TALE MOMENTE IN CARE ESTI TREAZ, VEZI IN CE STARE AI ADUS TARA ASTA.TU SI GASCA TA DE „SPECIALISTI” ATI DISTRUS ECONOMIA SI ATI FURAT CA LA DRUMUL MARE.SA VA FIE RUSINE.SI ACUM VREI SA TE VOTAM DIN NOU? EU ZIC SA ITI REZERVI BILET PE VAPOR, PENTRU CA O SA PLECI CAT DE CURAND…LA BRASOV VOTAM MIRCEA GEOANA

  36. #36 by sugacuvictor on ianuarie 24, 2010 - 9:49 am

    De ce ar trebui confiscate averile directorilor de la SNCFR?
    ianuarie 24, 2010 in Uncategorized | Tags: guvern, politic, transporturi | Lasă un comentariu (Edit)

    Intr-o tara unde SNCFR e finantata din bani nostri,unde nesimtirea,mizeria proasta calitate o platim din banii nostrii de 2 ori,prima oara prin taxe,a2a oara prin bilete de calatorie.Sncfr,o companie care are gari si angajati in toate haltele,incompetenti sa cumpere masini de emis bilete ca in orice tara civilizata,incompetenti sa instaleze GPS pe fiecare locomotiva si sa elimine acei oameni cu steaguri din gari,incompetenti sa faca din marile gari centre comerciale curate,unde sa atraga investitori pentru a deveni profitabili.Dar aici nu se reduce totul,Sncfr poate realiza performanta de a avea 25 de directori platiti regeste,poate realiza performanta de a avea foarte multi contabili,incapabili sa cumpere un soft personalizat de contabilitate,adaptat cerintor actuale si viitoare,incapabil sa creeze o linie telefonica de informatii contracost,dar macar sa raspunda un robot rapid si sa ne dea informatiile necesare.Poate ve-ti spune ca e prea mult,dar linile trebuiesc protejate cu garduri pentru a nu mai fi trecute de amarati care apoi sunt loviti de tren,iar peste fiecare trecere la nivel trebuie facut pasaj suprateran sau subteran pentru a evita orice coliziune.Bineinteles ca asa ar trebui concediati mii de oameni,ar trebui sa intrebam guvernul de ce arunca banii nostrii pe SNCFR,poate as prefera sa vad un clip al lui Mafia unde ne arde banii,dar cu siguranta trebuie sa fim optimisti,SNCFR are fosrta sa ne mai prosteasca inca 20 de ani,dar atunci trenurile care le avem acum vor capata valoare istorica.Oare nu s-a gandit nimeni de la SNCFR sa construiasca parcuri de energie alternativa pentru a scadea costurile?

    Cu siguranta nu

  37. #37 by hoagie near Claytown in Detroit, MI on iunie 21, 2023 - 9:14 am

    With almost everything which seems to be developing within this particular subject material, a significant percentage of opinions happen to be very exciting. Even so, I appologize, because I do not subscribe to your entire idea, all be it radical none the less. It looks to everyone that your comments are actually not entirely validated and in fact you are yourself not even completely convinced of your point. In any event I did enjoy reading it.

  1. UITE WORDPRESS ! NU E WORDPRESS…

Lasă un comentariu