Conferinta de presa privind reteaua de apă şi canalizare din Bucuresti – Discursul Primarului General, Sorin Oprescu

Dezvoltarea/extinderea retelei de apă si canalizare nu este un titlu de glorie pentru nimeni. Este o responsabilitate pentru orice administratie care doreste să ofere oamenilor normalitatea unui trai civilizat.

Acest lucru trebuia să se întâmple mult mai devreme, în urmă cu multi ani. Nu vreau să îi judec pe cei care au fost înaintea mea în fruntea Primăriei generale; au făcut-o si o vor face bucurestenii. Mă bucur însă că reusim acum, în 3 ani si în paralel cu derularea unor alte investitii importante pentru oras, să aducem Bucurestiul mai aproape de standardele occidentale.

* La sfarsitul anului 2008, 23% din numărul total de străzi nu aveau apă si canal, (cca 4,5 % din locuitorii Bucurestiului fiind afectati) si, in doar trei ani, procentul strazilor „de pamant”, lipsite de apa si canalizare, a scazut considerabil: de la 23% la 14% (cca 2% – inca cel putin 40.000 de bucuresteni beneficiaza acum de apa si canal)

* Altfel spus, in 2008, s-a reliefat faptul că un număr important de cartiere vechi ale Capitalei aveau un grad de acoperire a serviciului de alimentare cu apă şi canalizare de numai 45-50%.

(Facem referire aici la: cartierele Băneasa, Vatra Nouă, Chitila Triaj, Străuleşti (sectorul 1), cartierele Andronache, Ion Creangă (sectorul 2), cartierul Olimpia, cartierul Progresului şi cartierul Apărătorii Patriei (sectorul 4), cartierul Bucureşti Măgurele (sectorul 5) şi cartierul Giuleşti Sârbi (sectorul 6).)

Acum situatia s-a schimbat vizibil. Lucrările la reţelele de alimentare cu apă şi canalizare finalizate în cartierele Băneasa, Vatra Nouă, Chitila Triaj, Străuleşti, Andronache, Ion Creanga, Olimpia, Progresul, Aparatorii Patriei, Giulesti Sarbi insumeaza un număr total 142 de strazi, 67 km retea publica de alimentare cu apa, 62, 5 km retea publica de canalizare menajera, 6,5 km reţea publică de canalizare pluvială, 45,3 km sistem rutier.

Au fost de asemenea realizate 4 staţii de preepurare a apelor pluviale, 6 staţii de pompare a apelor uzate menajere şi o staţie de pompare apă potabilă.

A. Străzi finalizate (apa, canalizare/asfaltare)

Sectorul 1

Total

– 60 strazi
– 34.390 m retea publica de alimentare cu apa;
– 30.710 m retea publica de canalizare menajera;
– 34.300 m sistem rutier

1. Ansamblul Băneasa: 21 de străzi însumând un număr de 15.560 m reţea publică de alimentare cu apă, un număr de 9.060 m reţea publică de canalizare menajeră, un număr de 14.190 m reţea publică de canalizare pluvială şi o lungime de 15.700 m sistem rutier public.
Valoare lucrări : 89.920.150,00 lei cu TVA

2. Cartierul Vatra Nouă: 8 străzi,
3. Cartierul Chitila Triaj: 7 străzi,
4. Cartierul Străuleşti : 24 străzi însumând un număr de 18.830 m reţea publică de alimentare cu apă, un număr de 17.750 m reţea publică de canalizare menajeră, 3.900 m reţea publică de canalizare menajeră şi o lungime de 18.600 m sistem rutier public.
Valoare lucrări : 93.733.145,00 lei cu TVA lei cu TVA

Sectorul 2:

TOTAL

– 36 strazi
– 5.350 m retea publica de alimentare cu apa;
– 7.174 m retea publica de canalizare menajera;

Cartierul Andronache, sector 2 : 28 de străzi însumând un număr de 4.305 m reţea publică de alimentare cu apă şi un număr de 6.401 m reţea publică de canalizare menajeră.
Valoare lucrări : 6.528.005,00 lei cu TVA

Cartierul Ion Crengă, sector 2 : 8 străzi însumând un număr de 1.045 m reţea publică de alimentare cu apă şi un număr de 773 m reţea publică de canalizare menajeră.
Valoare lucrări: 1.319.496,61 lei cu TVA .

Sectorul 3:

1. Cartierul Olimpia, sector 3:
24 de strazi însumând un număr de 2.170 m reţea publică de alimentare cu apă şi un număr de 4.666 m reţea publică de canalizare menajeră.
Valoare lucrări : 3.920.092 lei

Sectorul 4:

TOTAL

– 43 strazi
– 12.028 m retea publica de alimentare cu apa;
– 11.660 m retea publica de canalizare menajera;

1. Cartierul Progresului, sector 4 : 39 de străzi însumând un număr de 6.128 m reţea publică de alimentare cu apă şi un număr de 6.160 m reţea publică de canalizare menajeră.
Valoare lucrări : 6.747.563.50 lei cu TVA

2. Cartierul Apărătorii Patriei, sector 4 : 18 străzi însumând un număr de 5.900 m reţea publică de alimentare cu apă şi un număr de 5.500 m reţea publică de canalizare menajeră.
Valoare lucrări: 5.777.944,00 lei cu TVA

Sectorul 6:

Cartier Giuleşti Sârbi, sector 6: 34 de străzi însumând un număr de 13.000 m reţea publică de alimentare cu apă, un număr de 12.000 m reţea publică de canalizare menajeră, un număr de 6.500 m reţea publică de canalizare pluvială şi o lungime de 11.000 m sistem rutier public. Valoare lucrări : 83.902.205,00 lei cu TVA.

B. Străzi în lucru 2011 cu finalizare 2012

Cartierul Ion Creangă, sector 2 : 12 străzi însumând un număr de 4.917 m reţea publică de canalizare menajeră.
Valoare lucrări: 8.691.965 lei cu TVA .

Zona şos. Bucureşti – Măgurele, sector 5 : 30 străzi însumând un număr de 10.000 m reţea publică de alimentare cu apă şi un număr de 9.500 m reţea publică de canalizare menajeră.
Valoare lucrări facturată până în prezent este de 9.348.986 lei fără TVA.

In acelasi timp, s-a impus prin actul adiţional numărul 6 la Contractul de Concesiune, demararea, incepand cu anul 2011, a programului de investiţii Bucur.

(In baza acestui document, Apa Nova este obligata sa investeasca din fonduri proprii 60 de milioane de dolari pe parcursul a 6 ani).

Pana acum, din fonduri proprii ApaNova au fost finalizate alte lucrări în toate sectoarele municipiului Bucureşti pe un număr de aproximativ 70 străzi însumând 25,000 m reţea publică de alimentare cu apă şi 33,500 m reţea publică de canalizare menajeră.

Mai mult, sunt în curs de execuţie (prin programul Bucur) un număr de 53 de străzi însumând 20,000 km reţea publică de alimentare cu apă şi 14,600 m reţea publică de canalizare menajeră.

In acest moment, au fost contractate studii de fezabilitate pentru reabilitarea a 35 km de canale colectoare majore în centrul Bucurestiului, scopul reabilitarii acestora fiind acela de a reduce nivelul ridicat de infiltratii in Caseta de ape uzate si a debitelor de intrare in SEAU Glina.

Astfel se realizeaza reducerea costurilor de operare, efectul final fiind mentinerea pretului platit de catre consumatori in limitele minime posibile.
Pe termen mediu, se vor construi 2 canale interceptoare ce vor conduce la reducerea supraîncărcării, astfel reducandu-se riscul inundării zonei centrale a oraşului in cazul unor fenomene meteo extreme.

Un alt proiect de importanta vitala il reprezinta canalul colector nou de pe str. Cheile Turzii (zona Berceni-Oltenitei), vital pentru zona de sud a Capitalei, ţinând cont de faptul că dezvoltarea zonei în ultima perioadă a dus la punerea sub presiune a canalizării existente.

C. Proiecte propuse pentru demarare 2012:

Cartierul Petricani, sector 2 : 29 străzi însumând 4.264 ml reţea publică de alimentare cu apă, 8.577 ml reţea de canalizare unitară, 2 Staţii pompare ape uzate, 792 ml conductă refulare. Valoare de investiţie estimată 19 milioane lei.
Cartierul de locuinţe ANL Henri Coandă: însumând alimentare cu apă lungime reţea: a) artere de apă 6.460 ml + b) conducte de serviciu 20.328 ml, canalizare: sistem de canalizare pluvial: reţea de canalizare pluvială 15.323 ml, sistem de canalizare menajer 17.247 ml, sistem de canalizare unitar 1.524 ml, drumuri carosabile 82.800 mp. Nr. locuitori estimaţi: circa 5000. Valoare de investiţie estimată 76 milioane Euro.

3. Linia a II Glina:

Faza a II-a include un număr de 6 contracte de lucrări şi 3 contracte de servicii servicii investiţia ridicânduse la aproape 350 milioane de euro. Prin HCGMB nr.62/13.04.2011 a fost aprobată finanţarea proiectului Staţia de Epurare a Municipiului Bucureşti Glina Faza II, împreună cu lucrările de reabilitare colectoare de apă uzată şi Caseta de Apă Uzată – Dâmboviţa în procent de 25% din bugetul local, celaltă parte fiind din fonduri ce vor fi atrase prin POS-ul de mediu şi de la bugetul de stat.

Direcţii de acţiune pentru perioada urmatoare

Am stabilit următoarele priorităţi:

– Extinderea reţelelor de alimentare cu apă şi canalizare pe un număr de 29 de străzi din cartierul Petricani din sectorul 2. Lucrările se vor executa începând cu primavara acestui an. Pentru această zonă au fost analizate mai multe modalităţi de rezolvare a asigurării utilităţilor publice, zona fiind depresionară şi cu întinse suprafeţe de teren retrocedate. La finele anului 2011 au fost demarate procedurile de licitaţie pentru atribuirea lucrărilor de execuţie constând în devierea a două artere de apă Dn 1000 de pe strada Paroşeni pe şos. Petricani, lucrare ce va permite ulterior execuţia reţelelor de alimentare cu apă şi canalizare.
– un număr de alte 20 de străzi neechipate cu reţele publice de alimentare cu apă şi canalizare şi care constituie cazuri izolate în zonele lor; (in toate sectoarele Bucurestiului)
– Cartierul de locuinţe ANL Henri Coandă – asigurarea dotării cu reţele de alimentare cu apă, canalizare, iluminat şi drumuri publice pentru o suprafaţă de 109,34 Ha şi un număr de circa 5.000 locuitori.
– Linia a 2-a de la Staţia de epurare a apelor uzate Glina. ( termen de execuţie 5 ani, valoare estimata 350 milioane de euro, cofinantata din fonduri de coeziune de catre Comisia Europeana)
Obiectivul principal al acestor lucrări este acela de a contribui la creşterea calităţii serviciilor de canalizare şi epurarea apei uzate pentru locuitorii Municipiului Bucureşti.

Ţinând cont de situatia prezentata, consideram că, la finalul anului 2016, va fi asigurată dotarea cu utilităţi publice (apă, canalizare) a tuturor utilizatorilor din Municipiul Bucuresti. Aceasta situatie va fi posibila numai in cazul continuarii tuturor investiţiilor propuse, aceasta corelata cu orientarea corecta a investiţiilor următoare.

, , , ,

  1. #1 by Daniel Tudose on ianuarie 13, 2012 - 1:59 pm

    toata stima doc.

  2. #2 by texanu on ianuarie 13, 2012 - 8:08 pm

    Domnule Oprescu,

    Toata stima pentru acest program , si ar trebui ca doctor sa va implicati si in sistemul de sanatate, daca nu national macar in Bucuresti, nu mi-ati raspuns la propunerea mea sa aduc pentru inceput aceasta mare Companie de Asigurarii unde lucrez de 15 ani v-am rugat sa intrati pe saitul lor
    http://www.UMR com am discutat cu Presedintele companiei si asteapta o invitatie din partea dumneavoastra

  3. #3 by texanu on ianuarie 13, 2012 - 8:16 pm

    UMR este unic în cadrul industriei în care oferim solutii complete şi pe deplin integrate de management de îngrijire la auto-finanţate de angajatori. Noi intelegem nevoia de grupuri de angajatori de a oferi opţiuni de sănătate de calitate de îngrijire a angajaţilor lor, păstrând în acelaşi timp, de asemenea, costurile în linie. Cu un personal format din vagoane de sănătate, asistente medicale înregistrate, medici şi personal de sprijin, noi lucrăm pentru a oferi membrilor cu grijă de management efectiv şi eficient în timp ce programele de moderare cheltuiala angajatorului. Aceasta, la rândul său, creează un randament pozitiv de investiţii.

    Eforturile noastre primare sunt de a conduce cu următorul text:

    Asigura îngrijirea potrivit la momentul potrivit pentru membrii
    Îmbunătăţirea siguranţei membrilor „, ca ei folosesc sistemul de îngrijire a sănătăţii
    Creşterea membrilor „abilitatea de a fi informat consumatorii si managerii eficace de propria sănătate
    Controlul sănătăţii costurile de ingrijire

    TRADUS IN ROMANESTE

  4. #4 by Presedinte on ianuarie 28, 2012 - 3:40 pm

    Stimate domnule  Primar General Sorin Oprescu, 
    În afara competenţei dumneavoastră profesionale, fotoliul pe care îl ocupaţi astăzi se datorează şi votului celor 4.000 de contribuabili din Sectorul 1, zona Aleea Teişani – Pădurea Neagră – Padurea Neagra – Vadul Moldovei. Stimate domnule Candidat Sorin Oprescu, Aceeiaşi 4.000 de cetăţeni vă cer de această dată UN MOTIV SĂ VĂ VOTĂM . Demersul nostru se datorează lipsei dumneavoastră de acţiune din ultimele 30 de luni in ciuda celor 120 de solicitări şi sesizări rămase fără niciun răspuns şi a  celor 2.000 de ore petrecute de unii dintre noi pe holurile Primăriei în aşteptarea unei audienţe in care să ne prezentăm dolenaţele care în alte capitale au fost rezolvate încă din secolele trecute: ASFALTAREA, CANALIZAREA SI ILUMINAREA UNOR STRAZI (toate  cele patru se afla in SECTORUL 1)  aflate în administrarea Consiliului General al Municipiului Bucureşti, în condiţiile în care au fost alocate fonduri de la Banca Mondială pentru viabilizarea lor! Acţiunile noastre au stârnit până acum  doar…..indiferenţa pătimaşă, de o lene vivace a funcţionarilor pe care îi conduceţi şi, în zilele norocoase pentru noi, am constatat energice crize de moşcăială la aceiaşi funcţionari plătiţi din buzunarele noastre, conform clişeului ” timpu’ trece, leafa merge ….cetatenii pot sa mai astepte ” . Drept urmare facem apel, domnule Candidat şi Primar, la implicarea dumneavoastră în emiterea unui răspuns clar: când vor demara lucrările de racordare la reţeaua de apa,canalizar,iluminare şi cele de asfaltare a străzilor menţionate, astfel încât, cum este normal în secolul XXI, să putem ajunge la serviciu sau la şcoală sau la cumparaturi fără noroi până la genunchi sau zapada pina la  brau. Ori Salvarea ,Polotia sau  Pompierii să ajungă la intervenţii fără probleme. Până acum, funcţionarii dumneavoastră din Direcţia pentru Administraţia Străzilor, Direcţia de Dezvoltare, Investiţii şi Planificare Urbană, Direcţia Generală Infrastructură şi Servicii Publice, Direcţia de Transporturi, Drumuri şi Sistematizarea Circulaţiei precum şi alţii asemenea au strălucit printr-o impresionantă indiferenta si tergiversare !! De aceea apelăm, în numele a 1.000 de familii şi 4.000 de cetăţeni, la energia care vă caracterizează promisiunile din discursuri şi la recunoscuta dumneavoastră viteză cu care luaţi decizii pentru demararea lucrărilor utile  pentru public. În sprijinul celor afirmate vă rugăm să solicitati  directilor de mai sus zecile de dosare initiate de noi  aferente acestor necesitati vitale pentru noi. Din păcate, noua ,celor 4.000 de cetăţeni a căror viaţă va intra în normal în momentul când veţi dispune începerea lucrărilor / aprobarea fondurilor necesare / etc , ne lipseşte un răspuns oficial al Primăriei, pe care suntem siguri că îl vom primi din partea dumneavoastră , inainte de a ne mobiliza ca sa ne stringem intr-un protest de strada. 

    Cu stimă, Asociaţia de Proprietari Tarlaua 468, Sector 1, Bucureşti
    Email asociatiaproprietarilor.468@gmail.com

    Semnăturile reprezentanţilor Asociaţiei Proprietarilor din Tarlaua 468 

    NR. CRT. /PROPRIETAR /ADRESA /SEMNATURA

  5. #5 by ionela on februarie 29, 2012 - 12:16 pm

    SUPERB PLANUL SOSELEI. CAND S-A CONSTRUIT TURNUL DIN PARIS AU FOST TOTI IMPOTRIVA, IN FRUNTE CU TOTI INTELECTUALII TIMPULUI. ACUM ESTE MANDRIA PARISULUI. PENTRU A INTRA IN BUCURESTI CU MASINA , PIERZI MAI MULT TIMP. DECAT FAC CU AVONUL DE LA IASI BUCURESTI. INACEST TIMP ASI PUTEA VEDEA UN MUZEU. CU DEOSEBITA STIMA SI RESPECT PENTRU TOT CE FACETI TENTRU BUCURESTI, CARE DEVINE PE ZI CE TRECE O CAPITALA EUROPEANA. PROF. IONELA BARBIERU

  6. #6 by dana on februarie 29, 2012 - 10:08 pm

    problema ciinilor maidanezo-bucurestini de prin toate sectoarele,cind urmeaza sa fie rezolvata?

  7. #7 by Cristina Bijuterii Argint on martie 15, 2012 - 1:50 pm

    Problema cainilor maidanezo-bucuresteni din punctul meu de vedere nu va fi rezolvata niciodata, de ce? pentru ca pur si simplu nu are rost sa-si mai bata capul cu asa ceva, mai bine stau linistiti si gata.

  8. #8 by Ontani on martie 27, 2012 - 9:03 am

    In Lacul Tei pe Sos Petricani nu e canalizare, dar sunt blocuri cu fose si haznale, adevarate bombe biologice.D le Primar Ontanu ati promis de acum 10 ani ca ne faceti canalizare, unde sunt banii !!!Vrem Canalizare!!!??Ne-am saturat de proiecte de zeci de milioane de euro si smecherii ieftine,justificari de doi bani, o canalizare a unei strazi costa cateva sute de mii ! Este Rusinos d-le Primar Ontanu !
    D-le Primar Oprescu vrem fapte nu vorbe goale si gargara !!!!!!!!!!!

  9. #9 by Ontani on martie 28, 2012 - 1:41 pm

    Demisia de onoare d-lor Ontanu si Oparescu!

  10. #10 by Ghelase Alexandru Cristian on martie 31, 2012 - 4:45 pm

    Probleme serioase pe Strada POSTALIONULUI sector 4 Bucuresti

    Buna ziua

    Am o poveste interesanta legat de cum am fost mintiti toti cei care am cumparat garsoniere intr-un bloc nou 2009 pe Str. Postalionului nr.53 sector 4 Bucuresti.

    In anul 2009 foarte multi tineri inclusiv eu am cumparat garsoniere intr-un bloc nou construit cu rate la dezvoltator. 50% avans+50 rate egale pe 5 ani.

    Evident toata lumea a dat buluc avand in vedere conditiile avantajoase de finantare. Insa nu fara minciuni legate de cand va fi gata blocul: curent+gaze(gata dupa 1 an decat era stabilit..adica abia in 2010. Apoi am fost mintiti de dezvoltator legat de asfaltarea drumului Postalionului. Mereu ni se spunea este gata peste 3 saptamani…”Da domne stiu eu peste maxim o luna vine primaria si asfalteaza”. Cum nimeni nu sa dus in audienta la domnul Primar Piedone am luat-o de buna credinta. Si uite asa au trecut 3 ani si nimic nu sa intamplat.

    Asa ca am inceput sa fac sesizari peste sesizari la primaria sectorului 4 sa pot vorbi cu Piedone. Surprinza insa…de fiecare data am dat peste viceprimar. Cand am intrebat unde este Piedone…ba ca este in concediu(„campanie electorala” zic eu)..ba ca tine o data pe luna aceste audiente care au loc Vinerea.

    Raspunsul Viceprimarului este terifiant:
    ” Pai v-am pus eu sa cumparati acolo! De la bun inceput a-ti stiut conditiile de pe strada Postalionului. Altii stau de 20 de ani sa asfalteze si voi vreti acum dupa 3 ani”

    Apoi imi tot spune ca de vina sunt cei de la APA NOVA ca nu vor sa vina sa faca canalizarea asa cum ar trebui pentru ca sunt prea putine case dealungul strazii Postalionului si ca nu merita investitia. PS: Strada Postalionului are 1 km lungime.

    Cand ai spun si de iluminat rapunsul viceprimarului:”Nici sa nu te gandesti sa-mi ceri stalpi de iluminat. Primaria Capitalei se ocupa cu asa ceva”. Mai pe scurt. Nu avem bani.

    Pe langa toate aceste probleme…evident nu puteam scapa si de problema cainilor vagabonzi. Sunt atat de multi ca noaptea cand mergi pe jos fara strada iluminata si plina de noroi atunci cand ploua…te intrebi daca nu cumva poti pati si tu ce am vazut la TV cu oameni ucisi de haite de caini.

    Tin sa precizez ca in cele 2 blocuri construite se afla aprox 180 oameni din care 20 copii(7-8 nou nascuti). Acum imaginativa cum acesti copii sunt plimbati in carucior pe un drum neasfaltat, plin de praf, caini etc.

    Dezamagirea este si mai mare cand vad cum se implica cel care ar trebui sa ne reprezinte si sa ne ajute…adica Piedone. Din punctul meu de vedere nu are nici cel mai mic habar din ceea ce se intampla si de gravitatea situatiei. De ce spun asta…pai daca vreau sa iau un Taxi noaptea..cand ploua nici nu se gandeste sa intre…daca chem salvarea intra cu mare greutate…Politia nici nu se gandeste sa-si murdareasca masina.

    Nu se poate asa ceva. Platim taxe si impozite la nivel de Bucuresti si suntem luati in batjocura de cei de la Primarie. Nu se implica in nici un fel.

    Dorim ajutorul dumneavoastra in aceasta problema pentru ca altfel nu o sa o scoatem la capat. Vrem ca Piedone sa vina sa vorbeasca cu noi si sa auda de la noi problemele pe care le avem. Stiu foarte bine ca viceprimarul nu-i va spune exact cum sta situatia.

    Va multumesc si va stau la dispozitie cu orice informatie.

    • #11 by Andrea on iulie 16, 2013 - 8:08 pm

      Buna seara, vreau sa cumpar o garsoniera in unul dintre blocurile mentionate. Putem vorbi pe mail?

      • #12 by Ghelase Alexandru Cristian on aprilie 29, 2014 - 10:08 am

        Buna ziua
        Daca mai sunteti interesata de achizitionarea unei garsoniere in blocurile mentionate adresa mea de mail este : mondo_1980@yahoo.com

  11. #13 by Bibliotecaru on aprilie 15, 2012 - 1:19 am

    Hristos a înviat!

  12. #14 by Oameni scârbiţi on mai 16, 2012 - 8:23 am

    ULTIMA RUGĂMINTE

    1250 de case plătite integral, NEOCUPATE, în Cartierul Henri Coandă, aşteaptă de 8 ani (!!!) apă, gaze, canal, mijloace de transport în comun, străzi circulabile,etc.
    Ruşine !(cui mai are). Un amplu material este pregătit pentru a fi susţinut la Curtea Europeană a Drepturilor Omului.
    Ştampila e la noi, doctore…

  13. #15 by Tudor on mai 22, 2012 - 12:46 pm

    Va invit pe toti pe 27 mai ,in parcul Izvor ,la ora 12 ,sa gasim solutii la problema cainilor agresivi(cu stapan sau fara),dar si problema animalelor maltratate de oameni.Sunt invitati toti .Si iubitorii de animale si iubitorii de oameni si neiubitorii.Toata lumea.Ca niste cetateni responsabili sa gasimi solutii in mod inteligent.
    Vorbiti cu cine doriti si dati mesajul mai departe.

  14. #16 by emanoeladrian on mai 24, 2012 - 9:00 am

    Unui ‘doctor’ ii sta bine in halat alb printre alti colegi,asistente,infirmiere si mai ales bolnavi in suferinta.Menirea lui este sa gaseasca solutii bolilor omenesti si sa le vindece,cei capabili si cu renume sunt la locul lor , incapabilii si oportunistii sunt sau viseaza scaune de primar .
    Nu va mai atribuiti merite pe care nu le aveti, nu ati facut NIMIC cu adevarat pentru comunitate si ca mai toti primarii ,v-ati imbogatit din paraindaraturi !
    Sa va fie rusine !
    P.S. Locuiesc in cartierul Henri Coanda din 2008 si cand ploua nu pot ajunge in fata curtii decat cu barca. Pentru noi ,locuitorii din Henri Coanda,cetateni normali care s-au indatorat la banci pentru a-si construi o CASA , voi , primarii din Bucuresti(sectorul 1,PMB si Voluntari) sunteti niste NULITATI !

  15. #17 by Oameni scârbiţi on septembrie 2, 2012 - 6:34 am

    N-ai înţeles ruga noastră disperată din 16 mai 2012 la 8:23 pm, pentru care încercăm şi acest limbaj : „Băi labagiule nu-ţi e teamă că te fute Cerul ? Aşteptăm de 8 ANI…”

  16. #18 by larisa djighit on octombrie 1, 2012 - 1:34 pm

    Ptr. Liliana Petre(Bobaru)
    Te rog sa ma contactezi (daca vrei) la 0748236758
    Colega ta de grupa
    Larisa

  17. #19 by Vila Bran on octombrie 8, 2012 - 1:59 pm

    Dumnezeu sa va dea puterea de a duce la bun sfarsit tot ce v ati propus sa faceti pentru acest oras parca al nimanui!

  18. #20 by brinsza on februarie 13, 2013 - 12:47 pm

    În atenţia domnului director ALPAB, Bogdan Peter TĂNASE şi domnului Primar General Profesor Doctor Sorin OPRESCU
    Vă aducem la cunoştiinţă următoarele :
    Anul trecut aţi angajat la ALPAB, prin detaşare pe domnul Bîra Tudorel pe postul de şef de serviciu la SUMT Ghencea, de la o firmă particulară cu drepturile cele mai bune, adică pe un salariu mai mare si ca al domnului director de la ALPAB si mai mare ca al domnului Primar General Sorin Oprescu.
    După ce am înţeles noi, contractul său individual de munca a fost reziliat de ADP3 privat in condiţii foarte urîte, dat afară pe uşa din dos, iar dumneavoastră l-aţi primit ca pe un mare specialist cu un salariu de cinci-şase ori mai mare decat salariul unui şef de serviciu obişnuit cu contractul la ALPAB. Menţionăm că la ADP sector 3 , domnul Bîra se ocupa defrişarea copacilor dintre blocuri şi deszăpezirea pe timp de iarna, fiind un simplu tehnician.
    De cînd a venit domnul Bîra Tudorel foloseşte maşinile ALPAB-ului în scop personal, şi nu de serviciu prin tot Bucureştiul pe motorina ALPAB-ului, cînd in acte nu există un gram de combustibil, şi cu toate astea el are bonurile valorice pentru combustibil la îndemîna. Pe cînd noi, nu avem nici o activitate, stînd cu maşinile trase pe dreapta. Sau poate vă dă bonuri valorice dumneavoastra şi sefilor pe care i-aţi pus să vă reprezinte cînd nu sunteţi la serviciu.
    Am încercat să comunicăm cu dînsul, să ne explicăm situaţia, dar acesta sistematic ne ameninţa că ne dă afară dacă îl mai deranjăm.
    Mai mult, domnul Bîra face abuz de putere şi a angajat doi aghiotanţi , tot prin detaşare, tot pe salarii astronomice faţă de un angajat normal al ALPAB-ului, cu ajutorul doamnei Olimpia Bălan, care în acte ocupă doar un post de inspector de specialitate, dar cu puterile unui şef de serviciu la Resurse Umane, chiar daca nimeni nu a numit-o pe acest post şi nimeni nu i le-a atribuit. Aceşti doi oameni de încredere ai domnului Bîra au fost numiţi în funcţii strategice, cum ar fi responsabili de magaziile centrale de materiale.
    Oare a fost o coincidenţă sau domnul Bîra a vrut sa aibă cale liberă la magazii din SUMT?
    Şi cum credeţi că a putut să-i aducă pe aceştia? A dat ordin să se spargă lacătele la magaziile gestionarului de atunci, Iulian Cîrstea, pe motiv că acesta nu a „percutat” la ce îi cerea domnul Bîra să facă.
    Bucurîndu-se de autoritatea sa de şef de serviciu,domnul Bîra l-a detaşat pe domnul Iulian Cîrstea la alta secţie ca să scape de el.
    Domnul Bîra vorbeşte cu doamna Olimpia Bălan de la Resurse Umane şi aceasta percutează. Mai mult, Bîra Tudorel le dă maşina si magazionerilor aduşi de ei prin detaşare de la alte firme particulare, care o folosesc în interes personal, iar pe noi ne ţine pe dreapta.
    Aprovizionarea o face tot domnul Bîra şi cu acest magazioner, „Edi”.
    Noi nu avem nimic împotriva detaşărilor , atîta timp cît acestea sunt legale. Nu ni se pare corect ca ALPAB-ul, şi aşa cu un buget redus, să plătească acestor oameni nişte salarii mai mari ca unor manageri angajaţi de multinaţionale. Salariile acestor oameni detaşaţi încep de la 2200 RON pîna la 6000 RON. Domnul Bîra cîştiga în jur de 3000 RON, adică mai mult ca domnul director ALPAB, Bogdan Peter Tănase si mai mult ca domnul Primar General.
    De ce a trebuit să fie adus domnul Bîra Tudorel şef de serviciu în cadrul SUMT GHENCEA, serviciu aparţinînd de ALPAB, detaşat de la o firmă particulară, cînd în interiorul acestui instituţii sunt foarte mulţi specialişti, oameni mult mai pregătiţi şi cu salarii mult mai mici care ar fi putut încadraţi pe acest post. De ce atîta risipă pe banii primăriei?
    Domnule director Bogdan Peter Tănase, domnul Primar General, oare cunoaşteţi situaţia din ALPAB cu privire la Bîra Tudorel ? Care împreuna cu doamna Olimpia Bălan, Resurse Umane, face şi desface, după bunul lor plac, distribuirea oamenilor în această intreprindere.
    Vă mulţumim pentru înţelegere. Suntem siguri că veţi lua măsurile necesare pentru rezolvarea problemelor ridicate de noi.

  19. #21 by Atent on aprilie 29, 2013 - 11:15 am

    Domnule Primar General Sorin Oprescu,

    Spre Cartieru Henri Coandă care numără cca 1200 locuinţe nu există mijloace de transport în comun RATB sau particulare.
    Vă rugăm să dispuneţi prelungirea de la staţia terminus CFR a liniei de autobuz 112 cu cca 2.5 km pe strada Drumul Pipera, aşa cum aţi avut amabilitatea s-o faceţi la celălalt capăt pe care l-aţi prelungit tot cu aceiaşi distanţă până la Carrefour Coloseum.
    Vă mulţumim pentru rezolvare operativă, aşa cum se cuvine de la un „mare doctor”.

    Sărbători Pascale Fericite !

  20. #22 by Apartamente Vanzare Bucuresti on iulie 31, 2013 - 4:26 pm

    Domnule primar general Sorin Oprescu,

    Ati dat inca o data dovada ca sunteti singurul om capabil din Romania! Singurul independent care conduce din pasiune si avantajat de cunostiintele dobandite pe parcursul vietii, pe care nu-l intereseaza imbogatirea.

    Felicitarile mele!

Lasă un comentariu